Sipariş / Kargo
  • SİPARİŞ VERMEK İÇİN ÜYE OLMAK ZORUNLU MU?

    Sipariş verebilmeniz için üye olmak zorunlu değildir.İster üyelikli, ister üyeliksiz olarak alıveriş yapabilirsiniz.

  • NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM?

    Seçmiş olduğunuz ürünleri sepetinize attıktan sonra sepet sayfasına gidip sipariş ekranlarını adım adım takip ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • SİPARİŞİM NEREDE?

    nusnus.com.tr adresinde üyelik girişi yaparak siparişim kısmından takibini yapabilir yada müşteri hizmetlerine email veya telefon yoluyla ulaşarak da bilgi alabilirsiniz.

    EMAİL: info@nusnus.com.tr

    TELEFON: +90 212 492 0100

    WHATSAPP: +90 552 349 0100

  • SİPARİŞİMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM, VEYA İPTAL EDEBİLİRİM?

    Siparişinizi verdikten 1 saat sonraya kadar telefon veya email yoluyla bizlere ulaştığınız takdirde siparişiniz iptal edilebilir.

    EMAİL: info@nusnus.com.tr

    TELEFON: +90 212 492 0100

  • SİPARİŞİM HASARLI ULAŞTI NE YAPMALIYIM?

    Siparişinizi teslim alırken mutlaka hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz. Hasarlı olarak teslim alınan siparişlerden nusnus.com.tr sorumlu olmayıp, en kısa sürede kargo firmasıyla iletişime geçmenizi öneririz. Ancak teslimat sırasında hasar tespit edildiyse, lütfen siparişi kabul etmeyip iade olarak üzerindeki adrese geri gönderiniz ve en kısa sürede bizimle iletişime geçiniz.

    EMAİL: info@nusnus.com.tr

    TELEFON: 90 212 492 0100

İletişim Formu
Lütfen iletişim bilgilerinizin doğru olmasına özen gösteriniz.
Resimdeki güvenlik kodunu bu alana yazınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.